Бразилски орех помага на отслабването

Категория: Красота |
Гласувай за статията

Не пренебрегвайте бразилския орех, но и не прекалявайте с него

Бразилският орех съдържа големи количества селен и това го прави изключително полезен за здравето. Селенът е незаменим антиоксидант, който запазва младостта, противодейства на вредното въздействие на свободните радикали, които са главните виновници за състаряването на кожата.

Бразилският орех съдържа и много протеини и фибри. Те от своя страна помагат за контролирането на чувството на глад и така диетата става по-ефикасна. Контролирането на глада е от съществено значение за свалянето на излишните килограми.

Всички знаем колко са важни омега мастните киселини, а в бразилския орех те са в изобилие. Той съдържа омега-6 мастни киселини, които намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. Освен това, бразилският орех намалява лошия холестерол и така ви предпазва от инфаркт и инсулт.

Естествено, не трябва да се прекалява с бразилския орех, тъй като консумацията на големи количества селен и натрупването им в организма може да бъде опасно. Селенът, когато е в големи дози, може да предизвика умора, главоболие, нередовен стомах и раздразнителност. А дори може да не разберете на какво се дължат неприятните симптоми, ако не познавате въздействието на селена върху организма. За дамите се препоръчва приемането на 55 микрограма дневно, което може да си набавите от шепа бразилски орехи.
share button

3 Responses to Бразилски орех помага на отслабването

  1. Къде в БГ има такива орехи?

    >>>>
    31.08.2011 at 13:14
    Отговор

  2. В Бълария намират ли се и къде?

    >>>>
    31.08.2011 at 13:16
    Отговор

  3. Предлага се във всеки по-голям супермаркет – Била, Пикадили, Метро… :)

    admin
    31.08.2011 at 13:17
    Отговор

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


четири − = 3

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>